Plattdüütsch

plattKöör mol wedder en beten platt. Dat bringt di wiss to´n lachen und du schast mol sehn, wo anners du dann stellt bist.

Inne köhle Tiet in´t Jahr dreep sich in Idensen Lüüt, de gern mol wedder Geschichten obwärmt. Bi Kaff und Tee oder ok ein Glas Wien sit wie tosamen und af un an givt dat ok lecker wat to eten. Bottermelksanballerse oder Appel in Schlafrock oder so wat. Denn hört wie to, wie jedeinen wat to vertelln het von oole Tieten und ok was gistern los wen is. Mien Platt is anners as dat von de Idenser un Mesmeroer Lüüt, man dat mokt gar nix, wer platt snackt or köört or praaten deit, de wet, dat annerswo ok Minschen mit Sinn vor Tosamensitten und vertellen leevt und dat in us Leven nich de Bokstaben und Wöer wichtig sind, man en Hart, dat sich open deit vör den annern.

Schast mal sehn: Wen du um de Ecken kummst und dien Gschicht´ mit lüchtende Oogen utsmückst, dann freit wie us und secht:

Moin, Moin! Kumm in!

De anner Tied sünd: